bored to death..

.. and your will isn’t the same as mine.

sitter och funderar på om jag ska cykla ner till maxi.. är så sjukt sugen på turkisk peppar, tror jag avlider. ska nog cykla bort.. ja.. mm! förmodligen. första skoldagen idag då, helt okej. samlades i aulan och lyssnade på rektor jag-har-så-mycket-botox-att-jag-inte-kan-röra-ögonbrynen en stund och sen gick vi vidare till ett klassrum där vi fick busskort och schema. är ganska nöjd med mitt schema, retar mig lite på håltimmen på 3 timmar på fredagen men vafan. man kan alltid hitta på något!

ska läsa färdigt misstänkt-tidningen och sen klä på mig ordentligt, och sen cykla!
ciaoo

P675802555719eb0f2cdf383fb693cc42_67900311

Published in: on 18 augusti 2009 at 5:04 e m  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://chewyfruits.wordpress.com/2009/08/18/bored-to-death/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. turkiskpeppar ❤

  2. bläää cykla inte D:

    AHAHHA vad… vadå botox? AHAHHAH

  3. lololololol @ botoxrektorn xD


Lämna en kommentar